Tuesday, June 1, 2010

Sukanya Bila Dia Ceria…

Macam lagu dalam iklan pulak.. hihi..

Me and my hubby suka sangat amik gambar Haikal bila tengah tersengih2, tersenyum.. Kitorang pun tergelak dibuatnya… Comellah anak mama ni! Bila la Haikal nak mula ketawa mengekek? Time tu, tentu tak kering gusi nanti.. hehe..

IMG_6460

IMG_6468

Tapi, bila muka serius, senyum pun tak mahu.. :P

IMG_6462Baru bangun tido mode..

Note: Haikal baru lepas baik demam.. Sekarang, selsema dan batuk-batuk pulak.. Kesian dia.. :(

3 comments:

Miss Q said...

sy plg x bole tgk budak baby gelak2 ketawa mengekek. rs kelakar sangat sebab takda gigi. gusi kosong aje..

dulu salu ckp kat QZ, "adik jgn sengih besar2 lah! tak da gigi nak sengih beso2". Tapi dia mana paham! dok sengih2 lagi!

Rizziela said...

Comelnya Haiqal senyum. Macam nak gigit ajer pipi montel tu...

This is .... said...

Qast,
sengih2 la comel.. suka sangat! Ada gigi pun comel juga.. :P

Rizziela,
Pipi aje dah sekilo.. haha..