Sunday, June 13, 2010

His New Skill..

Hari Jumaat lepas, 11th June 2010, pada umur 3 bulan 2 minggu, Haikal mula meniarap buat pertama kalinya.. Wah, bangganya mama dengan anak mama ni.. :P

Sebelum ni, bila Haikal baring-baring, selalulah aku tolak2 badan dia suruh pusing.. Tak sabar nak tengok anak meniarap.. Ni bila dah dapat pusing, suruh Haikal baring diam2 pulak sebab susah nak pakaikan pampers.. haha..

Gambar-gambar percubaan-percubaan tapi tak berjaya, sehari sebelum dapat meniarap sendiri.. Esoknya, masa aku amik dia dari rumah pengasuh, kakak tu cakap asyik nak meniarap aje.. Lepas tu, penat dan bising2 mintak angkat.. :)

IMG_6677

IMG_6676

Ini video gambar Haikal meniarap.. Abis gegar semua toys kat playgim dia.. hehe.. Syok pulak upload video skrg ni.. :P

3 comments:

Queen said...

hihihihi..comel..saya paling suka kalau tgk baby meniarap tau...rasa macam satu kejayaan..pestu ur son sangat kuat...meniarap je terus boleh angkat kepala..ada baby dah boleh meniarap tapi belum boleh angkat kepala setinggi tu...

bravo..bravo..

hamiDahRecKs said...

aku dah rindu anak ko emy...nnt email pic aku ngn haikal..

This is .... said...

Queen,
ye, rasa cam pencapaian besar..hehe.. Haikal, dari sebulan lagi, bila meniarapkan kepala dah naik atas..

Recks,
Nak hantar ke email yahoo ke? Nanti aku send..