Thursday, June 17, 2010

Funny…

IMG_6667

I found this is funny.. hehe.. Tidurkan Haikal atas katil.. Memang elok je aku pasangkan sarung kaki dan tutup badan dengan selimut.. Sekali, bila aku masuk balik dalam bilik, aku tengok dah jadi macam ni.. Kaki terkeluar, sarung kaki dah tercabut dua-dua.. elok aje terletak.. Ni mesti tidur sambil gosok-gosok kaki ni.. :P

2 comments:

Rizziela said...

Haiqal memang comellah..tido pun masih handsome..

Macam ada orang tolong bukakan ajer sarung kaki tu kan? mungkin dia suka gesel2kan kaki kot..tu yg terkeluar sarung kakinya tu

This is .... said...

me think the same too.. macam ada orang bukakkan dan susun booties dia.. hehe