Saturday, July 10, 2010

Online Shopping With Beauty2u.com..

Walaupun nama websitenya Beauty2u.com, bukan sekadar barang2 kecantikan aje yang dijual.. Macam-macam ada, barang untuk computer, sticker untuk crafting, unique staff etc.. Khas untuk wanita ada handbags, body care, cosmetics, fake eyelashes, rambul palsu dan lain-lain.. Nak tahu lebih lanjut, sila lawati website itu sendiri.. Dan jangan terkejut bila nampak sexy lingerie pun ada dijual.. hehehe.. 

Aku baru beli laptop protection cover dari Beauty2u.com.. Company baru tukarkan aku dengan laptop baru.. Dan laptop bag dia jenis yang sling.. Sakit bahu aku mengangkut hari2.. Dahlah sebelah bahu lagi ada breastpump dengan cooler bag (peti ais bergerak.. haha).. Dah nama pun laptop baru, aku sayanglah sikit.. Nak masuk bagpack aku yang biasa aku guna sebelum ni, takut calar-calarlah pulak.. Then, ternampak benda alah ni.. Aku fikir, bagus jugak.. boleh masuk laptop dalam sleeve ni, pastu masuk bagpack.. Harga tak mahal, cuma RM14.00 aje.. Kalau nak cepat2 ye dapatkan, barang2 kat website ni, yang hot stuff memang cepat sold out..

IMG_7204

Ada banyak benda yang aku minat dalam website ni.. Satu darinya ialah.. Baby Hair Washing Cap.. So cute.. Tapi, aku tak beli lagilah.. Haikal pun rambut tak banyak lagi, no point beli sekarang.. :)

image

Pakai ni masa mandi, takdelah mata terpejam2 takut masuk air… hehe..

image

Happy Shopping!

2 comments:

Qastalani® said...

seyes gila website ni kakak! siap ada alat xmau bagi B melendut, bg punggung naik! mak aihh.. dah la murah! hahaha

sayahappyslalu said...

Qast,
beli2 jangan tak beli.. most product dari china kot tu yang murah.. labor cost very cheap.. hehe.. nanti kalau berkesan semua tu, share kat blog ek.. hihi.. memang murah.. handbag pun murah!