Wednesday, July 28, 2010

Bila Dua Sepupu Bertemu…

Baru dua orang cucu, dah riuh satu rumah.. Ini Haikal belum besar lagi.. Habis “dikemas” rumah atuk.. Entah-entah diajaknya fight dengan Abang Danish.. Masing-masing nak tunjuk skill la katakan.. hehe..

Atuk Haikal suka melayan.. Tengok tu, Haikal diletakkan atas “car” Abang Danish.. Macam pandai aje anak mama ni..

IMG_7466 Vroom.. Vroom.. Tak pandai lagi nak adjust kaki..

IMG_7469 Angkat kening! Wajib.. Isyarat ngorat awek.. haha..

Next task ialah Abang Danish pulak bonceng Haikal.. Bukan main laju bawak kereta, silap2 Haikal tertinggal kat belakang pun tak perasan.. :P

IMG_7471 Masing-masing dengan baju tidur.. Haikal comot, baru lepas makan..

IMG_7473 Aksi 2 sepupu merempit.. :P

IMG_7474 Haikal, tengok depan please..

Ni pulak time main kat hall rumah.. Mula2 Haikal duduk dalam Bumbo Seat sambil main toys dia dan Abang Danish makan jelly… Bila mama angkat Haikal, kite tengok apa yang berlaku seterusnya…

IMG_7475

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Tada!!!

IMG_7481Heheh.. Amik turn.. Bontot kecik, boleh muat duduk dalam seat Haikal ni..

4 comments:

Rizziela said...

Danish pun teringin gak nak merasa dok dalam bamboo seat tu...bagi can ajerlah :D

This is .... said...

Haikal tak kisah.. hehe

suhaisweet said...

Comelnyer yg kecik sekali tu..Dropping here...nice entry friend, visit mine..latest entry for today ;D

This is .... said...

hehe.. thanks for visiting ;)