Sunday, July 4, 2010

Buah Hati Pengarang Jantung…

IMG_6888

Syoknya tidur.. Boleh mama join skali? :P

Aku suka tengok diorang tidur, sangat tenang hati aku.. 

Aku suka tengok Haikal tidur.. Rasa cute dan penuh gaya.. Tengok kaki dia tu, bersilang.. Macam bersila panggung.. hihi..

Aku pun suka tengok Papa Haikal tidur.. Inilah masanya Papa tak marah2 dan bebel2 kat mama.. Dah tidur, macam mana nak marah, kan? hihi.. Kaki papa, tak payah lah tunjuk, ok.. Seksi.. haha..

IMG_6870 Comel!

4 comments:

mira edora said...

akak rasa kan.. anak laki ni, memang akan lekat gak gaya tido yang sama ngan ayah dia.. Aiman pun cenggitu gak.. bila tido n ayah dia tido sblh jugak.. mesti sama gayanyer..

fiza said...

Like father like son. Yer lah, anak lelaki klo tido memang slalu ikut gaya bapak, mcm my son gak.

Rizziela said...

cutenya bb tido

This is .... said...

kak mira,
agaknya la kan.. gaya tidur sama papa, gaya gelak sama mama dia.. hihi..

fiza,
setuju2.. :)

rizziela,
hehe.. tidur macam orang besar!.