Monday, August 16, 2010

Mickey Or Minnie Hat? You Guess..

“Comel tak topi saya?”

“Tapi, Mickey or Minnie Mouse?”

IMG_7836

IMG_7837Suka betul kalau nak keluar berjalan.. Haikal dah tahu, kalau mama pakai tudung dan cakap “Babai”, mesti mama nak keluar.. :P

Dah jadi kegilaan pulak beli topi untuk Haikal.. hehehe.. Bulan ni saja dah beli 3 topi, tapi satu tak muat :( Masih ingat kepala anak aku bersaiz kecik agaknya.. hihi..

Topi ni aku beli dari Babyruffkins.. Tahu fasal online shop Babyruffkins ni pun dari Kak Yana.. Dia ada buat giveaway yang hadiahnya ditaja oleh Babyruffkins.. Since aku malas nak join giveaway, aku just browse2 aje tengok apa yang menarik, sekali terjumpa topi Mickey ni.. Mickey ke Minnie ek? Ini aje kaler hitam, sesuailah untuk baby boy.. Tapi, itu reben memang tak boleh tahan.. Belasah ajelah, janji comel.. hehehe.. Topi ni materialnya agak tebal, so, time panas-panas tu, kesian pulak kepala baby berpeluh kalau dipakaikan topi ni.. Dalam kereta yang ber”aircond”, sangat sesuailah.. Pakai malam pun okay jugak!

Bestlah bile tengok topi macam-macam, tu nak cuba kat kepala Haikal.. Paling comel dia pakai serkup mak aji tu.. hihi.. Kalau topi baseball dia, nampak macho sikitlah.. Yang itu time panas-panas, memang aku pakaikan.. Sehingga bertemu dengan topi baru.. Topi yang tak muat tu, ingat nak beli lagi satu, saiz besar pulak.. Setakat ni belum ada stock.. :) Beli, beli, beli, jangan tak beli.. hehe..

3 comments:

Wan Amira said...

siap ade reben merah besar tu :)

Qastalani® said...

budak2 ni kak, kalo kita salu puji dia tiap kali bg pakai topi, bila dh besar sikit nnt, panas2 pun dia sanggup bertahan nak pakai jugak. Sebab dia berasa kacak pakai topi tuh..

Tgk aje lah topi iguana hijau QZ tuh, mmg berpeluh menitik tepi dahi pun, masih maintain sengih2

sayahappyslalu said...

Auntie Mira,
Pls blame my mama.. :)

Qast,
oh, patutlah, kena puji slalu.. Okay2, nanti akak praktikkan sampai Haikal besar.. :P