Monday, December 13, 2010

Boss Happy, Cincai Jual!

Hehe.. Belum masuk kedai, dah tersengih aku kat luar kedai.. Kedai apa? Kedai Hardware Suen Lee kat Wangsa Maju Section 1.. Betul ke “Boss Happy, Cincai Jual”, meh nak tengok sikit..

IMG_9744

Setelah round2 kat Bangi, tak jumpa railing langsir yang aku nak.. Aku nak aluminium rail, warna gelap.. Nak pasang rail langsir untuk rumah baru.. So, masa nak balik rumah mak, aku pun singgahlah kedai hardware berdekatan.. Mak aku cakap ada jual rail langsir kat situ, rumah mak pun pakai rail gelap tu.. Maka, bepergianlah aku ke kedai tersebut..

Ternyata benda yang aku cari, ada.. Discuss2 on the phone dengan my hubby dan taknak pening2 mencari lagi, terus aku beli.. Ukuran dah ada siap2 aku record dalam handphone… Harga rail dan accessories dia untuk seluruh rumah ialah RM130+.. Aku buat double rail untuk semua, mana tau nak buat langsir berlayer2, kan.. hehe..

IMG_9740

Sekali tu, nak balik, tak muat pulak rail untuk sliding door tu masuk dalam kereta.. huhuhu.. Pembantu kedai tu ikat dan letak kat side mirror kereta.. Bawalah aku rail2 tu, dari Wangsa Maju ke Balakong..

3 comments:

~HaiRiZaN~ said...

mcmne la gaya nye ek kete kak emy masa tu.. heheheh

Queen said...

hikhikhik..kalau tak kene tahan takpe... =)

takpe...usaha tanga kejayaan

sayahappyslalu said...

izan,
orang pandang pelik aje.. siap lalu road block, nasib tak kena tahan pak polisi..

queen,
tak kena tahan, bukan bawak barang terlarang.. hehe