Thursday, December 9, 2010

Imam Muda…

InsyaAllah.. :)

Atuk dan nenek Haikal baru balik dari tanah suci Mekah.. Diorang belikan 3 pasang jubah dan 2 kopiah untuk si kecik ni.. Malam tu, terus cuba pakaikan kat Haikal.. Comel sangat! Kat dahi tu, bertanda bukan sebab kuat bersujud.. Tapi, kena gigit dek nyamuk.. haha..

Haikal dah taknak pakai apa-apa kat kepala.. Asal pakaikan topi, kopiah, songkok, semua dia cabut… Dah pandai rasa rimas.. Masa kecik2 dulu, ikut aje apa yang mama pakaikan, sekarang tidak lagi.. Tak payahlah mama nak beli topi2 lagi lepas ni.. hehe..

IMG_9822 Jubah putih… Haikal pakai masa kenduri.. Nicely fit on him, cuma bahagian leher cekak musang tu, Haikal agak rimas.. So, aku lipatkan bahagian leher supaya tak terjerut..

Jubah yang kedua ni, aku suka sangat.. sebab comfort aje baby pakai.. Boleh buat baju tidur :P

IMG_9839

IMG_9842 Pak Arab yang lasak dan aktif.. haha..

IMG_9847 Tak padan dengan berjubah.. Walaupun pergerakan terbatas, ada hati lagi main kejar2 dengan abang Danish… Ni video diorang terkedek2 main kejar2... hehe.. Suka tengok, macam-macam perangai budak2 kecik ni.. :P

4 comments:

anne said...

no no no!!! tu yg penting...hik3

This is .... said...

itu kata2 keramat seorang ibu.. haha.. semua tak boleh!

||kiena|| said...

weh,.. jubah 2 sebiji Liam! nanti pakai sesama,.. jd boria!

This is .... said...

kiena,
aku tgk Liam pakai, comel. Dalam hati berharap atuk Haikal pun belikan jubah macam tu.. Alhamdulillah, harapanku termakbul.. hehe.. Okay, nanti pakai sama2.. :P