Monday, May 10, 2010

Haikal at Pak Ngah’s Wedding & Cukur Jambul..

Ini pertama kali Haikal pegi majlis kahwin.. Mama and Papa sokmo dah pegi, so, tak payah la cerita tentang kitorang.. hihi.. He behaved very well during the wedding.. Selamba aje.. Ketuklah kompang ke, gendang ke, kalau nak tidur, semua pun dia tak kisah.. Param Haikal sikit pun tak nangis.. (baca dengan tone dialog iklan Petronas.. hihi)..

Day 1: Malam Akad Nikah..

IMG_6059

Haikal dengan Papa.. Wakil dari pihak lelaki..

IMG_6060Lenguh tangan mama mendukung Haikal.. Haikal bukan barang hantaran ye.. hihi..

IMG_6081Haikal dengan Abang Danish.. Geng kamceng kat kampung :P

Day 2: Majlis Bersanding di rumah Mak Ngah Atul

IMG_6112Tengok tu, besarnya dia menguap.. hihi.. *Click image for larger view*

 IMG_6128Sampai balik pun masih tidur lagi.. Best agaknya kena angin sepoi2 bahasa tidur bawah pokok..

Day 3: Majlis Bersanding di rumah atuk..

Pagi tu, buat majlis cukur jambul Haikal.. Punyalah kuat orang main gendang masa baca selawat tu, sikit tak heran.. Tetap tidur dengan maintainnya.. :P

IMG_6137

IMG_6136

IMG_6155Still tidur.. Buat dek aje rambut kena potong.. zzzz..

          IMG_6160

IMG_6162Stim je mata dia..

IMG_6167Dengan pakcik-pakcik yang poyo..

Gambar dengan pengantin tak ada, tapi gambar dengan mama kat atas pelamin, adalah.. hehe..

IMG_6177 Senyum.. senyum.. senyum…

Nanti update tentang Haikal jadi botak pulak, okay.. da..

4 comments:

anne said...

comel la stokin and wristband tu...mane dapat ek...hik3 :P

This is .... said...

eleh, buat2 tanya pulak.. Thanks ye..

Em's Family said...

wah bukan main senyum anak bujang tu atas pelamin yer.. kecik kecik dah pandai hehehe

This is .... said...

Kak Mira,
Si kecik memang suka senyum.. Sebab bila saya suruh "senyum, senyum, senyum" sambil cuit pipi dia, mesti dia senyum.. :P