Wednesday, December 9, 2009

What Will I Wear For Technical Dinner Tonight?

Setiap tahun, company akan organize technical dinner untuk technical committees.. Only selected people are invited.. This is the place where they reward the engineers and technicians for all succeeded projects.. Tapi, kena tulis paper la.. So, malam ni, aku dijemput untuk hadir ke majlis gilang-gemilang ni.. Actually, this year aku tak dapat award pun.. sebab tak sempat nak submit application..EMAP kat Penang hari tu, dah very close to the dinner. kalau sempat submit, memang akan dapat award.. Kalau aku masih di company ni, InsyaAllah next year dapatlah.. boleh buat koleksi lagi..

Tahun lepas, aku pakai kebaya.. Dapat award, kenalah comel2 sikit nak bergambar, ye tak? hehe… This year, takde award, so, takde apa preparation pun.. pakai aje maternity blouse yang aku beli tapi belum pakai lagi... Dress code formal, tapi aku belasah ajelah.. exception utk orang mengandung, kononnya.. hehe.. Baju aku dah pakai siap2 ke ofis.. karang balik keje, terus pegi, tak payah tukar2 dah.. haha, kat sini kebanyakannya macam tu.. pakai baju keje je pegi.. aku ni pun dah susah, pegi keje carpool dengan orang.. takkan la nak bawak baju dengan hanger semua, payah la pulak nak tukar2 nanti.. jadi, jangan pening2 kepala..

And, what I’m looking forward is a good food at the dinner.. That is the most important! hehe.. Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut, suka hati! :P

No comments: