Monday, December 21, 2009

JCard Day Jusco Cheras Selatan…

Hari ni dan esok (22nd – 23rd December 2009) merupakan JCard Day kat Jusco Cheras Selatan.. Since dekat dengan rumah, me and my hubby plan nak pegi sana malam ni.. Aku expect jalan mesti jam punya.. So, aku cadang nak naik motor aje.. takpe kot, bawak perlahan2.. harap tak hujan malam ni..

Tujuan utama nak pegi cari lagi barang2 untuk baby.. aku takde buat list pun, but, in my mind dah set nak beli bottle sterilizer and warmer.. yang lain tu, kalau ada offer menarik, kat sana karang baru kitorang decide.. :P

Apa yang bagus tentang JCard Day ni? Actually, takde beza dengan sales2 biasa.. Cuma bagi certain item yang tak pernah ada discount kat mana2, inilah masanya untuk dapatkan diskaun.. Walaupun tak banyak, kalau lebih murah dari tempat lain, kan lebih bagus.. hehe.. Lagi satu, aku suka dapat free RM10 voucher bile spend RM100..

Note: Nak tunggu Bonuslink Member’s Day on the 30th Dec 2009 kat Parkson.. Yang itu, nak beli barang untuk mama baby pulak :)

8 comments:

AJ said...

Huhu,jauh dari rumah Cheras Selatan...happy shopping ya

http://eyriqazz.blogspot.com/

Aidi-Safuan said...

cheras selatan je ker?
jusco lain takde?

Fiza Rahman said...

Mesti sesak bangat (^_^), slamat bershopping ☺☺☺

tinakhamis said...

aduyai...Jcard lagi...aku baru je membocorkan poket time Jcard Midveli last week...kena pk lain ni bleh p ka dak...

Unknown said...

kalau nak cari sterilizer + warmer cuba tgk little bean kat babyland ss2. siap dapat free crib light lagi. btw, saya pun x pnah pgi babyland tu tp nampak promo kat facebook.

http://www.facebook.com/profile.php?id=566369455#/photo.php?pid=4606792&id=216480570478

sayahappyslalu said...

Eyriqazz,
beli yang mana perlu aje.. :)

Aidi-Safuan,
Jusco Taman Maluri akan datang.. 14th January 2010..

fiza,
Sesak.. tu yang naik motor..

Cik Kart,
Takpe, ada byk lagi Jcard akan datang..

NHCH,
memang nak cari brand tu pun.. tapi, xde kat Jusco Cheras Selatan.. kat Jusco, dapat 20% off dari normal price RM199.90.. So, RM160 aje..

:: !zyan :: said...

yeker de Bonuslink member's day? Kat parkson on 30th? Nak gi lah. mane tau ni? Reply kt shoutbox blog aku beb. Takut terlupe. tq tq.

sayahappyslalu said...

izyan,
aku ada share kat Parkson.. kehkehkeh.. ok, aku reply kat shoutbox ko..