Thursday, August 7, 2008

Technical Award Dinner..

Aku baru balik dari dinner kat Royale Bintang, Seremban.. Ni pun balik awal, tak tunggu desert sebab rasa macam lambat je.. lagipun ramai yang dah balik.. yang tak balik tu, apalagi, continue "minum" lah... aku pun takde kawan, perempuan tak ramai, so, better balik cepat..

Majlis ni diadakan untuk staff2 yang contribute technically to the company... last year aku tulis technical paper, based on my project.. tu yang dapat 2 award. Duit pun dapat jugak.. tapi, dah habis aku buat jolly.. haha.. Thanks to Heong.. he helped me a lot :)

Here, I represent the awards..


Tak tau nak gantung kat mana.. Paku pun takde..Berat jugak benda ni sebab dia pewter from Tumasek Pewter.. next time (entah bile.. hehe), kalau dapat lagi, just gantung je kat bawah tu.. dia ada tempat cangkuk.. gantunglah sampai the wall cannot handle anymore.. that one, maybe after 15 years working here, I guess.. hehe... tapi, kalo takde paper, tak dapat jugak.. huh!

Gambar aku bersopan pakai kebaya, takde.. sbb I did not bring camera.. nnti bile orang dah upload dlm company portal, aku letak la gambar aku kat sini.. tadi, ada yang terkejut tgk aku.. sebabnya, aku tak pernah berpakaian begitu di tempat kerja.. baju kurung pun, baru sekali pakai sepanjang 2 tahun lebih keje kat sini.. haha.. teruk betul!

Updates:

Ni gambar masa technical dinner hari tu..


From left: Heong, Me, HR manager & Yus


From left: Me, Yus, Rosli and HR manager

No comments: