Tuesday, January 25, 2011

Jam Gadang…

Bukan Jam Gadang kat Bukittinggi ye.. haha.. Dalam bahasa Minang, gadang maksudnya besar..

Baru-baru ni, my hubby bersemangat nak beli jam baru untuk rumah kitorang.. Senyap-senyap pergi kedai, tau2 mintak aku buat video call untuk pilih mana satu jam yang nak dibeli.. Sebelum ni, kat rumah pakai jam Ikea RM3.30 aje, tak rosak-rosak pakai dah bertahun.. So, ni nak tukar selera sikit, nak yang besar pulak.. Jam lama kecik, tak puas nak tengok atau kadang2 tersilap tengok.. ;P

Ini dia jamnya.. Kalau tak nampak jugak, tak tahulah nak cakap.. hehe..

IMG_0621 Brand Seiko..

IMG_0620 Seperti biasa, jam mesti dicepatkan 10 minit.. Aku tak berapa faham sebenarnya, walaupun masa diawalkan, my hubby tetap lewat jugak.. huhu..:P

IMG_0623 We put it at dining area.. Sebab kat hall dah takde tempat nak gantung.. Letak kat sini, kalau dari hall pun, boleh nampak jugak..

Kesimpulannya, hargai masa.. Masa itu emas.. Smile with tongue out

2 comments:

aRiZa said...

tgk jam tu..teringat jam kt labour room...pepun.nice clock

Sayahappyslalu said...

Ariza,
yelah, kat labour room jam besar giler.. berdebar2 tunggu baby keluar.. :)