Monday, January 31, 2011

Lengang & Petrol Naik Harga Lagi!

Seronok giler pagi ni, bawak kereta berdesup ke ofis.. Keluar lewat sikit, tapi cepat sampai.. Kalau macam ni hari-hari kan bagus? hehe.. Memang tak dapatlah.. Next week, keadaan kembali seperti biasa.. Well well, nak duduk dan kerja kat KL, tentulah kena tahan menghadap keadaan sesak2 camni selalu.. Kalau tak sanggup, dah, pergi duduk Sarawak sana! hehe..

On the way, dengar berita kat radio! Damn, petrol RON97 naik harga lagi jadi RM2.50 seliter.. Walaupun Myvi aku guna RON95 yang tak terlibat dengan kenaikan harga, aku tetap bengang.. Sebab bila petrol naik, nanti barang2 lain semua naik harga especially makanan.. So, who to be blamed? Apakejadahnya semua ini? haha.. Sakit hati weh!

4 comments:

::fadxieza:: said...

hohoho..
xjadi la nak beli keta cmni..
:p

sayahappyslalu said...

fadxieza,
beli rumah terus.. hehe. tapi kereta senang nak ke mana2..

LynnDa @ PeNg said...

aku pun tensi gak... semuanyer nak naik... gaji tak naik2...
kenaikan ekonomi lagi laju dari kenaikan gaji rakyat

sayahappyslalu said...

Peng,
inilah namanya Rakyat Diutamakan.. haha