Thursday, January 27, 2011

Lucky 50,000th Sayahappyslalu Blog Reader Giveaway…

* Sticky entry sehingga lucky reader ditemui :) *

counter

Nampak tak sidebar kat sebelah tu kanan blog aku ni? I’ve put a counter to track how many people has been reading my blog.. Sebelum ni, counter ni ada, tapi aku letak kat paling bawah, jadi, tak perasan sangat.. Blog readers pun tak seberapa, segan nak letak tinggi-tinggi.. haha..

Suka pulak aku buat giveaway..:).. Aku nak buat bagi hadiah kepada pembaca ke 50,000 blog ni.. Macam mana? Senang aje, just enter my blog.. If happens you are the lucky one, with the number 50,000 appears on the counter, please print screen and let me know through email… Email me at emelia_khamis(at)yahoo(dot)com.. Or drop a comment here..

Hadiah menarik menanti seorang pemenang bertuah iaitu Femme perfumed lotion by Hugo Boss, size 50ml.. This item is new.. Don't worry, it is 100% original, tak main grade A, grade B etc.. haha.. Bau pun sangat sedap, sewangi bau perfume nya.. :)

IMG_0564

Apalagi, spread the news in your blog or to your friend and be the lucky one! This contest open to all, tak kira kawan rapat aku, sedara mara dan semua pembaca sekalian.. Sekiranya tiada yang dapat capture that number, erm, nanti kite fikirkan siapa yang patut dapat hadiah ye.. Good luck!

Note: Untuk Sayahappyslalu Giveaway yang lepas, ada sorang lagi yang tak inform aku alamatnya.. Maybe tak bukak blog dia.. Apapun, aku simpan ajelah hadiah tu, in case tuannya contact aku nanti, aku postkan hadiah..

11 comments:

Unknown said...

wah..
besnye..nak join..~

Qastalani® said...

OMG, best nye!!!!

sayahappyslalu said...

qast, syuhada,
selamat join! do visit my blog frequently.. mana tau bertuah.. :)

LynnDa @ PeNg said...

alaaa terlepas... 500001..
damn..

Unknown said...

sy menang!!!
haha..

sayahappyslalu said...

Peng,
cuba lagi.. hehe

ahmad,
ni ahmad mana ni? abg teh ek? bagi prove.. haha..

Unknown said...

check inbox..

aTuLaDawiYah said...

ehehhee... ahmad mana yg menang ni..?? ahmad shahrul ke? uhuhu.. banyak sangat ahmad...

sayahappyslalu said...

atul,
ahmad yang ada masa lebih kat rumah lah! hehe..

anne said...

haa kn dh confuse ahmad yg mana satu...hahahaha...k.emy,ramai ahmad yg ada banyak masa kat rumah.cuma dorang tu kecik lg je...hehehe

sayahappyslalu said...

anne,
ni ahmad yang besar sikit.. haha.. semua ahmad2 kecik suka sebab empuk.. :P