Monday, January 24, 2011

Tak Suka..

  • Tak suka bila kena menunggu.. Tunggu nak pergi mana-mana ke, tunggu orang datang lambat kalau dah janji..
  • Tak suka bila bukak blog orang, dia tulis guna shortform.. Kalau hampir 80% tulis singkat2, serius berpinar mata aku nak baca.. Last2, aku malas baca.. Tau tak, kalau tulis shortform bila orang google search tentang sesuatu perkara, susah nak jumpa blog kita?
  • Tak suka hari hujan sebelum aku balik kerja.. Sebab baju aku jemur tak kering.. huhu..
  • Tak suka bila banyak sales time aku takde duit.. haha..
  • Tak suka orang tak jujur atau menipu.. Sampai sudah aku takkan percaya lagi..
  • Tak suka traffic jam in KL.. Siapalah suka, kan? I wish I can build my own road, jalan dari ofis terus sampai rumah.. Orang lain tak boleh lalu.. haha.. In my dreams!
Note: Entry time tengah bosan! Please excuse..

No comments: