Wednesday, December 28, 2011

Advanced Birthday Present…

Malam kitorang pergi tengok Aladdin The Musical tu, sempat lagi singgah shopping complex.. Ingatkan sekadar nak tengok2 aje.. Rupanya, tekaanku salah.. :P

Ingat tak aku cerita teringin nak beli Estee Lauder The Blockbuster 2011 Color Collection? Kat Midvalley, aku tengok macam dah tak ada set tu.. So, aku fikir tak apalah.. Tak beli pun tak apa.. Sekali tu, dekat Sunway Pyramid still ada stock.. My hubby tanya nak tak? Mestilah NAK! hihi.. Yeah, inilah dia my birthday present from him.. Awal, tapi it doesn’t matter.. Rupa-rupanya my hubby pun survey fasal set ni, tengok kat mana ada stock lagi.. :) Tak sangkanya saya.. Thank you – Thank you Red heart 

IMG_3818

IMG_3823 Sweet little boy..

IMG_3826 Dapat handbag free… Tapi, kan kan kan.. Satu hari pakai dah putus.. hahaha.. Boleh bayangkan tak betapa berat barang aku bawak? Ada batu ke? hihi.. Termasuk ni, dah 2 handbag aku putus.. Satu lagi, hampir putus… keke..

IMG_3828 Sibuk nak main.. He rarely see me make up.. So, tak pernah mintak nak pakai lipstick ke apa.. hihi..

IMG_3829 Pak andam baru balik dari mengandam.. haha..

Note: Youth Code, keluaran Loreal yang terbaru kalau tak silap.. Boleh cuba kalau mahu kelihatan lebih muda remaja.. :) Aku, kena abiskan apa yang ada dulu.. hehe

2 comments:

[k.u.y.a] said...

cung kak sebab beg dia merah menyala. gerammm. hihi.

sayahappyslalu said...

Suria,
Hehe..