Thursday, November 17, 2011

Estee Lauder The Blockbuster 2011 Color Collection...

Aku sangat2 suka benda alah ni.. Huhu.. Tapi apakan daya kena spend beli perfume or other products RM250, then baru boleh beli set ni dengan harga RM240.. Masalahnya sekarang, aku baru je beli perfume sebelum bulan puasa hari tu.. Kalau belum beli lagi, memang dah tak fikir dua kali dah, terus rembat.. Hehe..




Erm, January 16 is my birthday.. Ada sesiapa tak yg nak bagi birthday present in advance? Haha..

Macamlah suka bersolek sangat.. hihi.. Aku suka banyak barang2 dia ni.. :P

- Posted using BlogPress from my iPad

3 comments:

Qistin Fadzin said...

aku beli set Estee Lauder cmni masa hantaran kawin sampai skrg x abih pakai lg... pastu tetap aku gatai tgn nak beli yg lain tp aku keep on reminding aku kena abihkan dulu pakai yg tu... jrg mekap... jenuh laaa aku nak tunggu... haha

Unknown said...

hehe, i dapat harga murah, beli dengan kak zila. http://sayamaukawen.blogspot.com/2011/10/estee-lauder-blockbuster-collection_25.html

berbaloi-baloiii ^___^

sayahappyslalu said...

Qis,
aku punya yang hantaran punya pun tak abis lagi. tapi dah lama kan, so aku xmau pakai dah. kot dah expired.. hehe. alasan nak beli baru.. keke..

ctzainal,
still mahal, RM350 sebab RM110 tu saya boleh beli perfume dengan tambah sikit je lagi duit.. itu pendapat sayalah.. saya prefer beli kat shopping mall instead of online kalau benda-benda camni.