Sunday, December 4, 2011

Angry Bird Bag..

Aku belikan Haikal beg Angry Bird.. Since he know Angry Bird game, definitely he will love it.. Bila bawak jalan2, nampak baju, belon Angry Bird, mesti dia tunjuk2.. Tak sure dia nak atau tak, tapi aku tahu dia kenal Angry Bird ni.. Beg Cars dia, zipnya macam dah rosak.. so, aku rasa this is the right time to buy him new bag.. Merah lagi beg kali ni.. Hehe.. Yang lain, aku tengok tak comel sangat..



Bought it at PJ Old Town.. Tokei tu letak RM40, tapi dia bagi aku RM35.. Aku malas nak tawar2, terus okay saje.. Aku rasa ada tempat lain yang harga lagi murah, kot..



Dengan beg baru.. Barang dia tak bagi sesiapa pun pegang.. Huhu.. Papa dia baru balik, dia tunjuk beg baru kat papa.. Hehe..

Tengoklah gambar2 ni, tak berenggang dengan beg.. Tengok tv, main iPad, naik lion, semua pakai beg.. Rasa hensem, agaknya.. Hehe..










Kalau keluar ke mana2, memang Haikal akan bawak bag dia sendiri..Dalam tu, aku letak diapers, baju sepasang dan botol air dia.. Dengan ini handbag aku takdelah gabak sangat.. Hihi..

You know what, semalam for the first time bawak beg ni pergi kenduri.. Haikal pakai beg dia.. Then, masa sibuk nak naik atas kerusi, dia boleh tinggalkan beg dia atas rumput berlecak.. Huhu.. Bengkek je mama.. Nasib baik hilang kotor bila lap dengan baby wipes :)

- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: