Thursday, December 22, 2011

Taste Restaurant, Bangi..

Tiba-tiba rasa nak makan cake yang sedap-sedap.. Time petang-petang, dapat makan something sweet, memanglah sangat heaven.. Sometimes aku suka jugak keluar jalan2 try tempat2 yang belum pernah try lagi.. And kali ni, I suggested Taste Restaurant in Bangi..

IMG_3840

IMG_3842 Gambar ni Haikal yang snap.. Too bright!

IMG_3843 Budak botak yang tak tumbuh2 rambut dia.. hehe..

IMG_3844

Aku pilih 2 cake.. Satu Red Velvet Cake dan satu lagi Chocolate Mud Cake.. Red Velvet dia sedap macam yang biasa2 aku makan tu.. Cuma Chocolate Cake tu, sangat dry.. Bila masuk mulut, macam payah aku nak telan.. Sudahnya tak abis.. huhu..

IMG_3845 Red Velvet.. My hubby suka cake ni.. Nak belajar buat sendiri, tapi macam malas.. haha.. Dah lama oven tak berasap.. :P

IMG_3846 Chocolate Mud Cake..

IMG_3848 Ni menu papa Haikal.. Aglio Olio.. Boleh tahan, cuma banyak minyaknye.. :P

IMG_3849 Haikal tak makan apa pun.. Dia “pau” air aku je.. Sekarang ni, memang dah kurang makan anak aku ni.. Aku pun sometimes risau.. Tapi kalau nasi goreng, mee hoon goreng, dia jarang tolak.. Tekak Melayu, kot.. hihi..

Balik tu, pergi Secret Recipe tapau cake lagi.. Itu untuk malam pulak.. hehe..

Oh ya, sesiapa yang ke KLCC, jangan lupa sertai game menarik untuk menangi hadiah! Aku suka, cuma jarang pergi KLCC.. :)

No comments: