Sunday, August 28, 2011

Steamboat & Grill Buffet At Sri Q Thai Restaurant…

Today is the last day kita berpuasa, InsyaAllah.. Izinkan aku menepek skali lagi gambar-gambar makanan.. hehe..

Ingatkan hari tu, itu last buffet yang aku attend this year.. Rupanya, ada lagi.. This time around, kitorang pergi Restoran Sri Q Thai di area Bandar Tun Hussein Onn.. Ini kali pertama aku jejakkan kaki ke sini.. Baca review melalui blog, then my husband book untuk tempahan berbuka puasa.. Harga bagi dewasa RM27.00 for steamboat and grill buffet, tak termasuk drinks.. Macam ala-ala Seoul Garden buffetnya..

IMG_2939

IMG_2941 Marinated meat, prawn, chicken, squid for grill..

IMG_2942

IMG_2946 Banyak pilihan bebola..

IMG_2943 Satay…IMG_2944 Kuih muih comel lote..

IMG_2945 Ada keow teoy goreng, nasi goreng dan lauk-lauk jugak..

IMG_2951 Banyak ambil, sampaikan aku tak larat nak abiskan.. huhu.. Siap tersilap, amik soo hoon, instead of meehoon.. Sudahnya ke tong sampah.. Manalah aku tahu itu soo hoon.. hihi..

IMG_2954

IMG_2952 Nasi goreng, Haikal yang banyak habiskan..

IMG_2955 Do you noticed the fish ball is smiling? Smile with tongue out

Haikal makan banyak nasi goreng malam tu.. Dan, satay jugak.. Bila dah makan sendiri macam ni, senanglah aku nak makan.. Dia tak banyak kacau.. hehe..

IMG_2959

IMG_2958

IMG_2956 Bersandar kekenyangan..

Overall we were satisfied with the food.. Memang berbaloi.. Murah pun murah.. Tapi, walaupun steamboat dia banyak pilihan, sos steamboat kat Johny’s lagi sedap.. hehe..

No comments: