Wednesday, January 18, 2012

Lunch At Amarin Thai, Midvalley..

Hari Selasa, masing-masing dapat gaji.. Bila dapat gaji, selera pun besarlah.. hihi.. Sekali sekala bolehlah.. Kalau hari-hari, bengkok jugak.. Smile with tongue out

Tak pernah makan kat Amarin Thai ni.. Orang cakap, okay.. So, the first question I asked masa masuk kedai “Halal tak?”.. hehe..

IMG_4258

IMG_4259IMG_4260  Seorang sahaja jejaka yang ikut kitorang.. Dia cakap kalau nak makan pelik-pelik, kena ikut orang perempuan.. hehe..

IMG_4261

IMG_4263 Coconut Blended.. Mine..

IMG_4266 Tom Yam Mee Hoon aku.. At first macam tak boleh terima sebab rasa tomyam dia macam campur santan.. Tapi, lama-lama okaylah pulak.. Habis aku makan..

IMG_4267 Yang ini, apa entah nama dia.. Sedap jugak makan dengan sambal belacan..

IMG_4269 Pineapple fried rice.. Aku tak minat sangat sebab manis..

IMG_4271

IMG_4273 Sambil makan sambil borak..

IMG_4274 Selesai!

For CIMB credit card holder, dapat 15% discount.. Bagus, jimat tak payah bayar the service and government tax.. :) Masuk ofis kekenyangan, mata pun rasa nak layu aje.. Smile with tongue out

No comments: