Monday, January 2, 2012

Another Purchase From Gin & Jacqie…

Sejak ‘ter’beli organizer and shopping bag dari Gin & Jacqie, aku sudah fell in love with their bags! Seriusly rasa sangat berbaloi.. Barulah rasa berstruktur sikit bag aku.. haha..

Baru-baru ni, Gin & Jacqie offered free shipping to all purchase.. Apalagi, dengan pantas terus bukak website dia.. Aku suka tengok kat bahagian SALE and SCRATCHES & BRUISES.. kat situ boleh dapat murah-murah..

Aku berkenan dengan bag kat bawah ni..

jodieNormal price RM79.90.. Dalam Scratches & Bruises section, harga RM39.90.. Reason dia, ada sikit uneven colour dekat bahagian dalam bag.. It doesn’t matter to me, bukan nampak pun.. Terus tekan beli.. hehe..

Free shipping jimat RM10.. :) Aku suka bab free-free ni.. Inilah dia rupa bag tu in real.. Very spacey.. I like!

IMG_3928

Dah berangan dah, nanti next baby nak cari baby bag Gin & Jacqie jugak.. hehe.. Bila tu, ye? *wink wink*..

Last time, Gin & Jacqie booth ada kat Isetan, tapi sekarang dah takde lagi.. I think they just sell it online lah.. Bukak booth, sewa mahal.. hehe..

4 comments:

Unknown said...

aku pon ade beg ni. tapi sayang nak pakai. heee dok simpan dlm lemari lagi :P

sayahappyslalu said...

kiena,
sayang ke, lupa? sbb byk sangat bag.. hihi.. beg ni memang best.. diorang tak keluarkan bag pack ke? mesti comel.

hamiDahRecKs said...

besar gak kan beg nih..wah.x sabo nk tgk daku punye.kiki

sayahappyslalu said...

recks,
apa yang mu beli?