Saturday, July 9, 2011

Polka Dot Pencil Case…

IMG_2523

Bukan pergi sekolah aje kena ada stationery.. Pergi kerja pun kena ada juga… hehe..

Hari tu, masa pergi outstation Terengganu for the first time, aku bawak pen sebatang dua untuk jot down fasal kerja.. Bila kena buat filing, kena tulis guna pen merah.. Bila dah takde, alamat meminjam dari kawanlah jawabnya.. Liquid paper takde pun kena pinjam.. Memang sah kena ada alat tulis sendiri ni..

Balik KL, round2 Midvalley dari Isetan, Metrojaya takde stationery department.. Konon nak cari pencil box yang cantik-cantik dan lain dari yang lain lah… Akhirnya, kat Jusco jugak yang ada.. Jumpa this polka dot pencil case, I like.. Dah takdelah nak pencil box kaler pink macam zaman-zaman belajar dulu, sampai semua nak pink.. Karang anak laki aku suka pink, kan dah susah.. hihi.. 

Dengan adanya alat tulis yang lengkap, semakin bersemangat aku menulis sekarang ni.. hehe..

2 comments:

Ernie said...

tapi aku tetap cr yang ada unsur comel.. pink, blue n purple.. hahaha.. sampaikan paper klip pun unsur2 comel.. hahaha.. dekan aku gelak je tgk paper clip aku..

sayahappyslalu said...

aku pun suka yang comel2.. tapi kena limit la yang kaler pink-pink tu.. Takut anak terikut.. hehe