Thursday, July 7, 2011

Minggu "Terlupa"...

I declare this week as my "Minggu Terlupa".. haha..

Bermula dengan episod terlupa bawak balik camera battery charger ke Melaka ni.. End up, tak dapat nak snap-snap gambar Haikal selalu.. huhu.. Hari tu pergi night zoo kat Melaka ni, sayang betul tak dapat amik gambar banyak2.. ada 2-3 photos je time masuk zoo, then my camera went dead without battery.. huhu... Gambar Haikal bergambar dengan anak gajah pun tak dapat amik.. Amik guna handphone adik ipar, tapi gelap, salah setting agaknya..

Then, 2 days ago aku terlupa bawak sesuatu yang penting ke ofis.. It was my netbook! Datang ofis tak bawak laptop, macam mana nak buat kerja? haha.. Bengonglah.. Nasib baik kat ofis ni ada PC yang kosong, tuan dia takde, dapatlah aku guna buat kerja..Kalau tak, aku melangok jelah tengok meja.. haha..

And today, lupa pulak bawak handphone.. Kalut2 pagi tadi Haikal terjaga masa aku nak pergi kerja.. Sekali tu terlupa amik handphone atas katil.. Apa lagi aku terlupa lepas ni? huhu.. Ni syndrome umur dah meningkat ke? haha..

Macam-macam hal! Tak sabar nak balik, tomorrow is weekend, yeay!

No comments: