Thursday, May 5, 2011

Farewell Gift..

Sedih pulak bila sebut farewell.. hehe..

Begini kisahnya, sebelum aku berpindah ke Midvalley ni, ofis aku kat Hulu Kelang.. So, semalam, team kat Hulu Kelang ada buat farewell lunch untuk orang-orang yang bertukar termasuk aku.. We had a good lunch at Intai-Intai Restaurant, Hulu Kelang.. Baru kutahu pemilik restoran tu ialah En. Bahar, yang dulu pernah jadi tenaga pengajar dalam AF.. Tak ingatlah AF berapa, patutlah macam pernah tengok.. hehe

Lepas makan, ada sesi bagi hadiah.. And I got this!

IMG_2090

Suka sangat-sangat.. Sebab both netbook sleeve and Sony 4G pendrive are pink! Macam tau-tau je sarung netbook aku yang aku ada ni kaler hitam, dull semacam dan aku takde pendrive.. hehe.. Apapun terima kasih kawan2 yang bagi hadiah ni dan organize farewell lunch tu.. Appreciate it so much! Smile

No comments: