Thursday, February 17, 2011

This Is The Reason My Handphone Went Kaput..

Kalau tak rosak, nescaya aku tak tukar handphone lagi sekarang ni.. huhu.. Tengoklah apa yang dibuat oleh anak bujang aku terhadap handphone lama aku..

Bila pulak joget jadi gojet.. lantaklah, malas nak tukar.. haha..

Bijak, memang bijak Haikal ni.. Lepas guna untuk bersuka ria dengar lagu, dia buang pulak handphone.. Dah buang, pandai pulak amik balik.. Hari-hari kena buang ke bawah, manalah tak jahanam.. hehe.. Same goes to the remote control.. Memang sentiasa sorok tak bagi dia amik.. huhu..

3 comments:

nadia said...

comelll...

dah buang,kutip..buang kutip..tak penat agaknye bebudak ni ek?hehe..

karipapsayur said...

redha lah mak nye weyhhh!

hahahhahah

sayahappyslalu said...

nadia,
hehe, memang tak kenal erti penat budak2 ni.. kite yang tengok rasa penat :P

qast,
ni redha lah ni.. hehe.. kalau tak, tak de alasan beli handphone baru, ye tak?