Monday, February 14, 2011

Shocking Pink Blackcherry…

Impian memiliki Blackberry tak tercapai sebab it’s beyond my ciput budget.. So, inilah pengganti untuk handphone lama yang screen nya sudah kaput.. Instead of getting Blackberry, I got myself a Blackcherry.. haha..

IMG_0868  It is Nokia C3, actually…

Kalau ikutkan hati, nak beli handphone harga RM100 aje.. Jadilah, untuk terima panggilan dan SMS.. Itu pun dalam satu hari handphone tak berdering, takde orang call pun.. Bila handphone murah ni, takdelah concern sangat sana sini calar-balar.. Haikal nak main2 pun, tak risau sangat sebab handphone cap ayam aje.. Lagi aku bagi kat dia suruh main campak-campak.. hehe..

Tapi bila fikir2 balik, aku sebenarnya teringin nak handphone yang ada WiFi dan boleh guna untuk Twitter.. Kan sekarang ni gila bertwitter.. haha.. So, Nokia C3 ni adalah pilihan yang tepat untuk masa sekarang.. Harga pun okay, below RM500.. Takde 3G, takde GPS takpe, aku tak guna pun.. Cukuplah, ada basic function..

Dengan ini, kena jaga handphone baik-baik.. Haikal asyik aim aje nak amik dari tangan aku.. Nantilah baby, bila dah ada calar2 sikit nanti, mama bagi main… haha..

No comments: