Sunday, June 3, 2012

Uniqlo Is Now Open In Mid Valley…

Sejak tahu Uniqlo dibuka pada 24th May 2012 kat Mid Valley ni, tak sabar-sabar aku nak jejak kaki masuk dalam tu.. hihi... Sebelum ni, pernah masuk kat KLCC outlet, tapi lama dululah..

IMG_1220

Disebabkan baru buka, ada certain items yang harganya sangat berpatutan.. I was eyeing for new pants actually.. Mula-mula tu, berkira-kira jugak nak beli, check pocket dulu.. hihi.. Sekali tu, datang statement credit card, aku terlebih bayar few hundreds.. Yeay, baru syok mahu shopping.. hihi..

Ada seluar yang best buy RM49.90 sahaja.. Malangnya, saiz paling besar ialah 26, which is terlalu besar untuk aku yang “kurus” ni.. haha.. Kenalah pilih yang lain..

Bukan baju dewasa aje yang ada, baju kanak-kanak pun ada.. Banyak design cartoon macam Mickey, Pooh, Barbie etc.. Standard harga baju kanak-kanak RM29.90 and above..

IMG_1221

IMG_1212

IMG_1213 Comel-comel juga!

IMG_1214

IMG_1215 Untuk dewasa pun ada Disney designs jugak.. Harga starts from RM39.90 for a t-shirt..

IMG_1216 Haikal sure will love this.. Tapi hari tu tak tengok pun ada saiz untuk Haikal ke tidak..

Alamak, excited pilih pants aku terlupa nak snap gambar-gambarnya.. I’ve bought 2 skinny pants, same pattern, different colour; dark blue and black.. Sangat selesa, tak rasa ketat pun.. hihi.. Tak macam Dorothy Perkins yang aku beli, pakai 2-3 times aje.. Sebab aku tak sekurus macam masa beli kot.. haha..

IMG_1218 

Aku tak beli baju pun sebab kebanyakan lengan pendek.. I did ask them, why? Diorang kata ikut season..  Okay, okay, next season sales, kite singgah lagi.. Please restock your pants in different colour pulak, okay! :P

Note: Untuk pengguna Perodua, you should read this.. Yang tak guna Perodua pun boleh.. hehe

No comments: