Monday, June 11, 2012

Gymboree 7th & 8th Batch Have Been Safely Delivered…

Hopefully by now, semua items telah selamat sampai ke tangan tuannya…

Recently, I opened order for Gymboree.. Ingatkan satu batch aje... Sekali tu, terlebih-lebih listnya sampai kena bukak order lagi satu batch.. Inilah dia barang-barang yang sampai ke tangan aku.. Satu kotak tu lunyai, nasib baik takde baju yang terjatuh.. huhu.. Bila dah sampai dua-dua kotak, baru aku packing dan terus hantar guna Poslaju..

IMG_1391

Setiap kali bukak kotak, Haikal lah yang paling tak sabar sekali nak tengok apa barang untuk dia.. hihi..

IMG_1394
His new Shark Hat..

IMG_1408
Ewah, kalau bab bergaya, berikan kat dia.. :P

IMG_1399
Guess how much all these? It worth around RM4.4k including tax.. Serius risau selagi tak sampai kat tangan orang yg beli.. huhu..

IMG_1405

IMG_1397
Banyak sangat, berpinar-pinar sort barang.. Ada yang sama jenis, saiz lain.. So, sorting out semua and pack memang amik masa sikit.. But lucky, aku dah siap-siap tulis alamat atas Poslaju slip sebelum barang-barang ni semua sampai.. Kalau tak, lagi lamalah duduk mengadap.. Ini pun, pukul 1.30am baru siap.. Bertemankan anak terunaku.. hehe..

IMG_1406
Isn’t these cute? Comel sangat! Geram aku..

IMG_1407
Sandals.. 

Inilah dia longgokan parcel yang aku bungkus malam tu.. Siap ada yang tak muat masuk satu bag.. Kenalah aku separate jadi 2 bags..

IMG_1419

IMG_1430
Kat pejabat post.. Orang yang menunggu selepas aku, confirm bengang tunggu turn lama giler.. haha.. Staff Pos Malaysia pun dah tak nampak ditutup dek parcels aku ni :P

IMG_1431 Trying his new Shortall.. Saiz 3T, agak besar sikit, boleh pakai lama..

IMG_1423
Yang ini semua Haikal punya.. hihi.. I can’t resist of buying few items (few lah sangat! haha), walaupun pada mulanya amik order sebab nak belikan untuk kawan-kawan aje.. hehe..

Baru kejap tadi my Twitter friend tweet gambar anak dia (2 years plus) pakai sandal baru.. Kawan ni, duduk di Japan.. She ordered and requested to send her parcel to Japan..

sandal
Awww, so cute.. Sangat sesuai untuk raya nanti.. hehe..

Bagi siapa-siapa yang berminat nak order dari Gymboree ni, next order aku amik bulan depanlah ye.. Dalam middle of July macam tu.. So, sempatlah sampai dalam bulan puasa and before Raya Aidilfitri nanti.. Just kena alertlah aku akan bgtau kat blog, twitter and Facebook.. First order first served.. Once order reaches its quota, aku terus submit.. Sebab tunggu punya tunggu nanti, ada barang orang lain habis saiz, warna tak ada.. Leceh sikit nanti.. huhu..

No comments: