Wednesday, June 20, 2012

Alolo.. Kesian Anak Mama..

Manja sungguh anak bujangku ini.. Kena marah sikit, macam nilah dia..

IMG_1532

Bila nakal-nakal sikit, memang nak kena marahlah.. Aku baru acah-acah nak pukul, jegil mata, terus lari masuk bilik, lari belakang pintu… huhu.. Bila lama kat belakang pintu, aku tak datang pujuk, mulalah memanggil.. “Maaaaaaa… Maaaaaa….” sampai aku datang dan pujuk, lepas tu, baru okay.. hihi..

IMG_1538
Tengah sedih sangatlah ni.. hehe..

IMG_1537
Bila mama marah, nangis beria.. Tapi, lepas tu, nak kat mana jugak.. Mintak mama pujuk.. Red heart

4 comments:

shema said...

awwwww comelnyee..
suke tengok budak kecik merajuk, mesti tutup mukee ^____^

MaMa sYahMi said...

aloloo comel jerr klu majuk tuh....anak myra tak reti lagik...skrg klu kita dok jegil2 mata..mrah n ckp kuat2 kat dia..dia dok sengih2 jer lagik....hhehe..

Qistin Fadzin said...

awwww... kids are adorable kan... nak marah series pon x sampai ati...

aku kalo acah nak pukul dia, baru angkat tangan, dia akan pukul diri dia sendiri... aku plak yg rasa bersalah... haha.

sayahappyslalu said...

shema,
heart melting :)

Mama Syahmi,
dah besar sikit mesti tahu merajuk.. ini pun sebab manja takde adik kot.. hihi..

Kid,
haha.. pukul diri sendiri? Lawaknya.. hihi.. aku terbalik, Haikal yg pukul aku, lepas tu aku menangis, dia jadi cuak.. :P