Friday, May 18, 2012

The Body Shop 3 Days Sales.. 18th May–20th May 2012..

Tadi, masa lunch, aku tak tahu nak buat apa.. So, jalan-jalan kat Mid Valley Exhibition Hall, ada Aeon Branded Sales kat atas tu..  Just browsing around, tengok baju budak.. Standardlah 50-70% discount on the items, takde extra ordinary sales pun.. Cuma yang aku terkejut, t-shirt Angry Bird yang biasa aku tengok kat Parkson, harga dalam RM35, tadi kat tag RM69.90.. then, dia letak 50% sticker.. Shoot! Memang angin aku tengok sebab rasa tertipu.. huhu..

Teruslah turun ke Ground Floor.. Lalu kat depan The Body Shop, aku nampak ramai orang berkerumun.. Apa yang menarik sangat tu? Aku pun join.. kehkehkeh..

IMG_0938 
Perempuan pantang tengok tag 50%, 70%.. 100% je tak pernah nampak lagi! hahaha..

IMG_0936

IMG_0935
All these are 50% off.. Aku tak amik, memang tahu kalau beli memang liat nak habiskan..

IMG_0934 
Ini pun 50% off semuanya..

Additional 10% off untuk members.. Memang berbaloi.. Mula-mula, aku beli satu je.. Then, kawan pergi situ, dia cakap dia member.. So, aku tambah lagi satu barang.. :P

Apa yang aku dapat??

IMG_0940
2 barang ni costs me RM34.50 instead of its normal price RM95.. Bolehlah pakai2 bawak pergi office.. Perfume aku sudah tinggal tak sampai separuh.. Padahal, belum pun setahun pakai.. huhu.. Papa Haikal cakap, aku mandi minyak wangi.. huehuehue..

No comments: