Wednesday, February 1, 2012

Pedas..

Haikal sebut “dash”.. hehe..

Aku tak tahulah Haikal ni ikut siapa.. Suka makan sos.. Papa dia kata, ikut aku.. Makan apa2, mesti ada sos..

Masalahnya, kalau bagi sos kat dia, makanan tak berkurang.. Sos tu yang kurang.. hehe.. Ni semalam sempat amik video dia makan keropok cicah sos.. Pedas cili tu tapi dia tetap tahan sampai meleleh air liur dan hidung.. hihi..

Sometimes aku sorok sos.. Tak elok untuk perut comel dia..:)

2 comments:

mizatye said...

chomel sgt! dia makan sos jer..kopok xluak pon..hehe ;)

sayahappyslalu said...

mizatye,
haikal suka cicah-cicah ni.. hehe