Tuesday, November 29, 2011

The Manhattan Fish Market..

Believe me or not, ini kali pertama aku makan sini.. All this while, I didn’t have courage to go there alone or with husband, takut makan tak sedap sebab aku tak reti nak pilih menu yang mana satu.. Lagi-lagi my husband cakap dia pernah makan kat situ with his colleagues tapi tak sedap.. huhu..

Last weekend, ajak Dyan lunch sekali di Midvalley.. She suggested the Manhattan Fish Market ni.. Aku pun “Why not?”.. Nak lah cuba juge..

IMG_3644 The first thing that captures my eyes was these!

IMG_3646

IMG_3647 My drinks – Sweet Alabama.. Sedap!

IMG_3652 Makanan aku..Shrimp My Olio.. Aku pilih small size, sekali hidangan datang, alamak sikitnya! huhu.. Kalau beli yang besar sekali, terbanyaklah pulak..

IMG_3651 Ni kawan Dyan order.. Next time, I want to order this!

IMG_3653 Oleh kerana perut tak berapa kenyang lagi, I ordered this sinful chocolate brownies with ice-cream.. Barulah kenyang.. hehe..

Dyan and other friends ordered fish and chip.. Tak sempat nak snap, sebab aku sibuk makan.. :P

Ni lagi satu tak try lagi.. Papa John’s Pizza..

2 comments:

eliyana said...

mahattan aku dh muak...dulu ms kt png, asal farewell je mesti mahattan..
papa john pizza leh thn lh but not really suit my taste.

sayahappyslalu said...

ely,
nak try jugaklah sekali makan papa john's tu..