Monday, November 21, 2011

Sakit Kepala..

Bila macam-macam kena buat dan fikir, mulalah kepala aku ni denyut2.. Petanda apakah ini? That's is why aku suka fikir simple aje.. Malas nak remeh temeh.. Buat sakit kepala.. Huhu..

Contoh satu: anak makan sepah-sepah, tak payah stress2.. Biarkan bagi anak makan dulu.. Sudah makan, kite kemas.. Bila anak menangis merajuk tak mahu makan, kite pulak rasa bersalah.. Kempunan karang, baru tahu..

Contoh dua: let say my hubby nak beli kereta.. Sana sini dia survey.. Aku tak campur.. Yang aku tahu nanti kereta dah ada kat depan rumah aje.. Test drive pun aku tak ikut.. Simple kan? Haha..

Contoh tiga: bila cari barang tak jumpa, should I squeeze my head out to find those thing? Memang tak... Nanti petang2 jumpalah tu..

Simple makes perfect.. Hehe.. Dahlah, tak suka pening2 kepala ni..

- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: