Tuesday, November 1, 2011

Grill Climbing..

Nama pun anak lelaki, apa lagi, lasaklah.. Huhu... Pantang nampak pintu rumah terbuka, cepat je Haikal pergi ke grill.. Tak sampai beberapa saat dah sampai atas dah.. Tak dinafikan grill macam ni menggalakkan anak memanjat.. Hihi.. Time aku ada situ, aku biar aje dia sambil jaga kat bawah, takut jatuh.. Bagi dia explore new skills.. Hehe.. Lagipun grill aku smooth surface, takdelah aku risau tangan dia luka kena besi tu.. Cuma yang aku risau bila time aku tengah leka kat dapur ke, dia pergi panjat sorang2.. So, to be safe, aku sentiasa tutup pintu termasuk pintu bilik.. Haikal jugak suka masuk dalam bilik air dan tutup pintu bilik air, supaya aku tak tahu dia ada kat dalam.. Dia nak main air kat dalam tu.. Gelap2 pun jadi.. Sikit pun tak takut...









Papa bagi moral support kat bawah.. Hihi.. Dah besar sikit nanti kite pergi main wall climbing :)

- Posted using BlogPress from my iPad

7 comments:

aTuLaDawiYah said...

amboiii... tingginyaa panjat.. ehehe

Uwa said...

wahahaha.
Adeena pun sama je, tapi takde la sampai tinggi macam tu.

eh, dah tukar keta baru ek?wahoo.. cantik2

pizet said...

ada geng ni...haha kejap ja dah sampai atas...hero sama kot

eliyana said...

emy, ko dh tkr civic ye...nice car...

sayahappyslalu said...

Atul,
Kalau grill tu tinggi lagi, confirm lagi tinggi Haikal naik.. Hehe

Mariam,
Haikal kan boy.. Tu berani terlebih.. Xtengok bawah langsung..

Keretaku masih MyVi.. Sampai pencen atau sampai company sponsor kereta.. Haha

Pizet,
Hihi.. Memang hero.. Tapi kuat meremngek :p

Ely,
Kereta aku tak bertukar, tetap MyVi hitam tu.. Huhu..

eliyana said...

itu kete baru mat ye...mantap seh...

sayahappyslalu said...

ely,
ye.. Takkan kereta Haikal pulak? kehkeh..