Saturday, March 19, 2011

Step By Step, Ooo Baby…

Haikal baru nak belajar berjalan.. Sebelum ni, kalau aku nak pimpin tangan, dia akan lembikkan badan tak mahu.. Sekarang dah okay sikit.. Bolehlah jalan setapak2 bila pegang tangan dia.. Itu pun, ikut mood jugak.. huhu..

Perasan tak seluar terbalik? hehe.. Susah sangat nak pakaikan seluar, main sarung ajelah.. :P

Hari tu, kat rumah adik aku, Haikal dah jalan setapak dua tanpa pegang apa2.. Sebab apa? sebab rumah adik aku ada carpet.. Maybe rasa confident sikit berjalan atas carpet.. Kalau jatuh tak sakit.. hehe.. Bijak bijak.. Kalau duduk kat rumah nenek pun, tak nak duduk atas lantai.. Dia mesti naik atas riba sesiapa atau duduk atas rocker.. Entah apa pesen anak aku ni.. Nak golek2, lagilah sangat.. Tunggu bentang toto baru dia golek2..

2 comments:

chantek said...

aduhai comelnye anak kak emy....
i want a baby too....
hehehe such a loving and caring mother

sayahappyslalu said...

syahirah,
you will get the chance to be a mom one day.. InsyaAllah..