Thursday, September 2, 2010

My Baby’s First Word…

Bunyinya “abu abu abu”.. I’m assuming that he tried to say “ibu”.. hehe.. Tapi tulah, air liur meleleh-leleh.. :P Memang dah start bising mulut Haikal sekarang, tak tahu tengah mengomel apa.. Selalu kemam-kemam bibir dia, aku rasa macam nak tumbuh gigi pun ada jugak.. Kot dia gatal gusi, tu yang macam tengah kunyah sesuatu..

Haikal dah mula menunjukkan skill nak duduk pulak.. Merangkak, baru angkat bontot tapi bergerak sikit2 aje ke depan.. Belum lagi menyusur ala komando.. Perlahan2 lah, nanti laju sangat, bila tergolek sikit dah melalak.. Aku tengok Haikal ni macam manja (orang cakap kememe), tak boleh kena sikit.. Baru tersembam ke tangan aku pun dah cemik2 melalak.. hihi..

3 comments:

hafizah_ismail said...

advance ek haikal!dh pandai angkat2 bontot..tinggi lak tu..dh ala2 merangakak..Wafa masih xangkat bontot gtu..tp dh menyulur sakan..abih satu umh dia tawap..baju mmg comot gile la skrg..dh la umh aku cepat berhabuk..huhu

This is .... said...

hafizah,
Wafa umur berapa bulan? baby ni development xsama.. Haikal tercepat sikit kot.. Kitorang dok gelak2 dia nak duduk tapi still takut2.. kaki sebelah aje terangkat2 bila dia menonggeng.. hihi

hafizah_ismail said...

wafa dh nk masuk 7 bln..lahir 8hb feb 2010..beze mggu je kot ngn haikal..ngn ank kiena pn lebih kurang jgk..beze 2 mggu je..