Thursday, October 22, 2009

Watermark Your Photo..

Picture 150

Rupanya senang aje nak letak watermark atas gambar guna Windows Live Writer ni.. Dalam dunia serba canggih macam sekarang, banyak hal terjadi.. curi karya orang lain la, curi gambar la.. example terdekat adik aku punya gambar hasil wallpaper pun diguna oleh orang lain, tanpa sedikit pun credit.. so, letaklah watermark so that ada la bukti itu gambar kite yang punya.. aku malas sebenarnya.. kalau kena buat manual, it will take my time.. tapi, sekarang sudah mudah dengan WLW…

Gambar di atas tu, gambar aku ye.. dengan perut yang sudah ke depan.. haha.. it was taken while I wait for the KTM hari tu.. yes, aku berselipar sahaja pergi keje.. selesa, lebih2 lagi sekarang ni.. yelah, bile balik keje, masuk kete, pecut and terus sampai rumah.. tak singgah ke mana2.. tak expect la hari tu, kena balik naik train.. jadi, berselipar pun selipar la.. janji sampai rumah..

Kesimpulannya, letak watermark ok! harap aku sendiri x lupa..

No comments: