Tuesday, October 6, 2009

"Giant" Karipap..



Skali browse2 My Pictures folder, terjumpa gambar ni, karipap pusing.. Erm, sedap ni.. karipap yang dibeli di pasar Ramadhan masa bulan puasa hari tu kat area Serdang.. Bulan tak puasa ni, tak tau la orang tu meniaga kat mana.. Saiznya besar, satu tu, boleh makan 2 orang.. Tapi, can you imagine, I can finish 2 pieces on my own.. hihi.. Harga RM1.50 seketul.. Sangat sedap bagi aku, tapi, encik suami lagi suka karipap kat Ikea.. I wonder, when I can go Ikea again.. rasa nak "mencuci mata" tengok barang2 rumah pulak.. *wink*wink*

p/s: Dulu pernah belajar buat karipap pusing.. tapi, sampai skarang tak pernah apply.. :)

4 comments:

LynnDa @ PeNg said...

aku pun suka karipap ikea..
sedapp lagi besar...rm1 jer 1..
dlm ade telur sikit..

This is .... said...

itu pun sedap.. tapi, telur tu, aku buang.. xsuka..

eliyana said...

aku tau kesah karipap pusing...g belajar, tgk2 terus menetap jd org sana...haahah...

This is .... said...

hehe.. kelakar bile ingat balik.. :P