Friday, October 23, 2009

Terlupa Lagi…

Biasanya lepas makan malam, terus makan ubat/supplement yang doktor bagi… ni, nak dekat 2 pagi, baru teringat tak makan lagi.. nasib tak tido lagi.. Macam2 ada, folic asid, obimin, calcium, vitamin C and B complex.. cukup pakej semuanya.. walaupun aku ni jenis tak suka makan ubat, tapi aku kena makan jugak, especially time pregnant ni.. sayur tak makan, itu tak makan, ini tak makan, tapi, ubat MESTI kena makan!.. memilih sangat :P  bukan tak nak makan, tapi, bile masuk kat mulut, rasa tersekat kat kerongkong.. selera aku sama macam dulu.. aku makan, apa yang aku suka makan sahaja.. oleh sebab tu, i try not to miss taking all the supplements.. boleh tambah2 nutrien mana yang tak cukup..

p/s: sekarang ni, takdelah mengidam apa2.. tapi, rasa nak makan sedap2 aje.. :)

No comments: