Wednesday, December 3, 2008

Lagi Kawanku Kahwin...

Kali ni, giliran Sariza pulak menamatkan zaman bujangnya.. Wedding dia kat Sungai Petani... Walaupun jauh, ramai jugak kawan2ku yang lain datang kenduri dia.. Best jugak sekali-sekala berjumpa camni.. Yelah, semua dah kerja and buat haluan masing2, tak tahu bila ada chance utk jumpa lagi....


Sorang geng kami, Nadia is missing..

After the wedding, we made our move.. En. Ahmad stay rumah Bajid kat Alor Star.. And, aku follow kawan2 aku pegi Penang.. Since, Ernie yang duduk Alor Star pun pergi Penang, jadi, I have nowhere else to go in Kedah kecuali ikut diorang semua...

Excited sungguh kitorang naik feri.. Sebenarnya, aku yang excited.. hehe.. Dah lama la xnaik..





Kitorang stay kat Padua Inn, Batu Ferigghi.. Thanks Ernie and Ely, sebab booked hotel yang special utk kitorang.. Aircond dia sekejap sejuk, sekejap panas.. Dyan asyik tarik selimut, bukak selimut.. haha..

Malam tu, kitorang (kecuali Dyan and Ely, tak aci, aku nak jugak sotong kangkung tu!!!) lapar sangat and keluar makan kat kedai berhampiran.. Sedap masakan dia.. Masing2 mencukai makanan orang lain.. hehe.



After makan, kitorang jalan2 kat tepi2 jalan di Batu Feringghi ni.. Ada night market.. Macam2 jual.. What is unbelievable is DVD only RM4.. Tapi, Madagascar yang aku beli tu, colour dia malap je.. Dah benda murah, takleh la nak expect gambar dia cantik mcm wayang.. huhu..




Mari2 beli, semua brand ada.. hehe..



Dah puas berjalan, kitorang balik bilik, then, sambung makan pasembor yang takde sotong kangkung tu.. Nasib baik orang belanja, xboleh nak banyak songeh.. hehe..

Pagi esoknya, aku bersiap2 nak balik dah... Ely hantar aku kat feri.. Aku naik feri ke seberang and jumpa En. Ahmad kat sana.. And, teruskan perjalanan pulang ke KL..

Note: Masa naik feri tu, aku pelik kenapa aku tak kena bayar apa2 ye? Puas jugak aku tertoleh2 kat mana aku nak bayar tiket tu.. Memang free ke? Pls advise.. :)

1 comment:

sayahappyslalu said...

oo.. manalah aku tau.. rasa cam pelik je bila tak kena bayar apa2..
sebab, masa masuk, aku bukan jalan kaki, you see..
Lain kali kite buat rombongan kat lain pulak.. tapi, kena tunggu kawan lain kahwin la.. hehe..