Wednesday, November 26, 2008

The Best Shot..

Ada sesiapa boleh sponsor Astro tak? Bukan setakat sponsor decoder dia aje, tapi, tolong bayar bulan2 skali.. hehe.. Banyak pulak nak demand.. :P

Lenguh jugaklah tangan aku nak adjust ariel tv sebab nak tengok drama Gelora Di Hati Sara ni.. huhu.. Memang channel tv1 tak clear sangat kat umah aku.. And, slalunya, aku tak peduli pun..
Tapi, sbb nak tgk cite ni, bersemangat aku alih2 ariel.. Kalau tak, tak nampaklah muka Rosyam Noor and Fauziah Latiff tu.. nampak bintik2 je, macam hujan lebat... hehe.. Setelah godek2, ini lah yang mampu aku dapat.. Jadilah, daripada tak nampak langsung.. Sikit2 hujan rintik2 tu, kira halal la.. janji mesej sampai.. :P



Credit: Thanks to Kak Izan.. Tv ni, on-loan dari dia.. kuikuikui.. Nanti pindah, den pulangkan.. hehe.. Harap2 OK lagi la time tu..



Note: Tengok cite ni, macam baca novel.. Sebab, penulis skripnya ialah novelis.. I like!!

No comments: