Tuesday, August 7, 2012

Gymboree Batch 11 & Batch 12 Have Been Sent Out..

Letih pinggang duduk membungkus barang-barang Gymboree malam tadi.. Extra letih sebab plastic Poslaju dah abis, so, macam-macam gayalah aku balut sebahagian parcels tu.. Harap sampai dengan selamat.. Definitely most of the items untuk dipakai di hari raya.. :)

IMG_2690

IMG_2697
Inilah dia.. siap dengan kotak susu, kotak Zalora aku guna.. Siapa yang dapat, kira bertuah.. haha.. Nanti dah terima parcel, let me know ye barang dah sampai..

Nak cepat2, aku tak snap banyak gambar…

IMG_2695
From Box 1..


IMG_2696
Cupcake Bagpack.. Cutenya..

Sehingga ke hari ni, aku masih dapat email yg tanya bukak order lagi ke tak.. So sorry, memang sekarang dah close.. Focus nak raya dulu.. Nanti-nanti bila ada sales best, aku bukak order lagi.. InsyaAllah.. I will announce in my blog, Twitter, Facebook and Instagram too  :) By that time, terus email your list, jangan tunggu2.. sebab bila order penuh, aku terus submit.. First come first serve basis.. :)

Ni ada website baru ni.. dsyr.com.. I am interested dgn Jump From Paper handbag yang dijual tu.. Kalau beli, mesti husband geleng kepala, “Apa jenis bag lah tu..” haha.. Tapi, dia comel, percayalah.. Smile with tongue out

4 comments:

LynnDa @ PeNg said...

ok after raya aku nak order laaa...
hahaha excited.. baru bukak website gymboree murah giler.. comel plak tu

sayahappyslalu said...

Peng,
nak order utk siapa? baby mu? mu jangan baru berapa weeks? nnti nak bersalin baru belilah. jgn awal2 sangat. hehe. aku selalu je bukak order..

NM said...

alahai..melepas saya nk tumpang order. baru terbaca your blog. next time do let me know k :)
ladyheart2612@gmail.com

sayahappyslalu said...

Lin,
InsyaAllah, lepas raya ni nanti saya bukak lagi satu order.. tunggu ada new arrival kot.