Friday, August 10, 2012

Cashout SAYS.MY Earnings For Extra Duit Raya :)

says

Happy! Hari ni aku click for another cash out.. Sebenarnya RM50 dah boleh cash out, but I insisted to wait until it reaches RM100.. Barulah significant sikit masuk dalam account bank.. hehe..

Semua dah join SAYS.my? Kalau belum, boleh join sekarang.. Nothing to lose.. Aku dapat income pun sikit-sikit ikut berapa rajin aku share ads dan berapa ramai click ads tu.. Tapi, sikit-sikit tulah yang lama-lama boleh bertambah :)

Meh join, register here..

Iklan yang tengah hangat diperkatakan skrg ialah iklan raya Petronas ni.. Jom hayati video ni..

2 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

bape lama ek dia amek masa nak duit tu sampai ke kita?

p/s: kul 6pm kang entry giveaway pertama dari saya akan di-publish. jom la join :)
[link blog saya kat sini]

sayahappyslalu said...

Duit, dia bank-in aje.. Dalam 2 minggu lebih, dah dapat..