Tuesday, June 14, 2011

Grand Continental Hotel, Kuala Terengganu..

Lepas check out dari Ri-Yaz, kitorang berpindah ke Grand Continental di Kuala Terengganu.. Lucky my hubby was there masa pindah-randah ni.. Kalau tak, pening aku nak angkut barang-barang.. Dengan Haikal lagi..

IMG_2364

Time ni, cuti sekolah.. Hotel semua kebanyakannya penuh.. Nasib baiklah ada bilik kosong lagi time booking.. Actually, I prefer this hotel more than Ri-Yaz tu.. Hotel ni dekat dengan bandar.. Nak makan pun banyak kedai-kedai kat kawasan sekitar hotel.. So, jalan kaki pun boleh.. Lagipun, mak dan adik2 aku pun nak datang kan, senanglah diorang nak pergi beli makanan untuk lunch..

IMG_2365

Seperti biasa, aktiviti kat hotel ialah mandi swimming pool.. Tapi, sepanjang aku duduk situ, Haikal mandi swimming pool sekali je, dengan papa dia.. Aku tak bawak pun.. Risau anak aku selsema.. Ni pun dah selsema, sampai sekarang tak baik lagi..

IMG_2370

IMG_2371

IMG_2372

IMG_2373 Macam-macam gaya anak aku ni.. hehe..

Ada satu malam tu, kitorang keluar gi makan dengan kawan my husband kat kedai air buah gelas besar.. Entah, aku tak tau kenapa ramai sangat orang.. Siap datang berbas-bas.. Air buah dia special kot.. Makanan dia biasa-biasa aje.. Sebab tak puas makan kat situ, kitorang jalan lagi dan cari sotong goreng tepung pulak.. Sedap-sedap.. hehe..

IMG_2376

IMG_2378 Tengoklah, Haikal memang tak duduk diam kalau keluar makan.. Sometimes buat aku tak sanggup! huhu..

IMG_2386 Ni pulak main nyorok2 dalam almari.. hehe..

Hari Ahad pagi, mak dan adik-adik aku sampai.. Jadi, dioranglah yang jaga Haikal sepanjang aku bekerja.. Alhamdulillah, ada yang tolong, lega sikit aku.. Kalau tak, memang hari-hari aku kerisauan nak ambil baby kat babysitter sebab aku balik lewat..

1 comment:

Celebrations said...

Happy selalu.. Congrats, keep up the good family...