Wednesday, September 16, 2009

This Is How My Cookies Look Like...

Ini lah rupa Chocolate Chip Cookies aku.. Hitam hitam si tampuk manggis, walaupun hitam dipandang manis.. haha..



Masa buat first adunan tu, esoknya, dah bawak setengah bekas ke Wangsa Maju.. Sofia habiskan sorang je, yang lain merasalah sorang seketul kot.. Hari tu, telefon dia, siap pesan "Adik nak 4 balang!".. Mak ai, banyaknya.. hehe.. Liana nak 1 bekas.. Jadinya, aku buatlah lagi 2 adun setengah.. naik pening2 kepala tahan mata nak membakar semua adunan.. tu tak kira yang terhangus sikit.. kira halal lah..

Sekarang semuanya dah ada berapa balang entah.. aku pun tak kira.. ada lagi chocolate chip kalau nak buat, tapi aku x rajin skrg.. after raya la.. time2 free ke.. biskut ni, makan x kira masa.. all time favourite..

Semperit pulak ialah my hubby's favourite.. aku buat satu adun je... tak larat weh nak menekan.. sakit ibu jari aku... letih jugaklah nak abiskan semua.. dapat satu balang aje.. plus satu balang lagi, dengan segala macam tone kaler ada..



Ada orang kata nak tolong, tapi, dari penelitian aku, tolong tengok lagi banyak.. pastu bagi komen aje, "tercoklat la.., tak cukup garing la.." Bila bangun tido, tengok2 semua dah siap.. hihihi.. ;P

So, ini sajalah kuih yang berjaya aku buat untuk tahun ini..

No comments: