Tuesday, November 6, 2012

L’adorn Scarves…

Orang perempuan ni, bila dia tak tahu nak beli apa, dia akan cari benda-benda yang dia boleh beli… Akulah tu! Tak tahu orang lain macam aku ke tak.. haha..

Kali ni, aku saja-saja nak try tudung satin pulak.. Never in my life pakai tudung yang begini.. Asyik tudung bawal aje.. Tapi bila tengok orang pakai lawa je terletak, nak jugak cuba… hihi.. Besides, aku ada banyak plain colour tops, kalau pakai dengan tudung corak-corak, would be nice..  Ececeh, alasan.. Tapi, tudung corak-corak pun, aku prefer yang 4 segi tu, bukan jenis shawl.. Aku tak reti nak lilit-lilit.. Muka bulat, tak confident nak melilit.. hehe..

108

109
Aku beli 3 square satin scarves dari L’adorn London… Semua ada diskaun, bolehlah beli.. hehe..

111

Ni gambar-gambar dengan ketiga-tiga tudung tersebut.. Nak pakai tudung begini, kena bangun awal, kalau tak, I will be late to office.. Masa pakai, kena tutup kipas.. LOL..

147

177
Cari baju kuning tak jumpa, baju putih pun okaylah.. Boleh match semua colour.. :P

047
Attenting wedding dinner last Saturday.. Haikal tengok apa tu?

Nak try printed square scarves yang lain, tapi bukan kain tudung bawal tu.. Kalau ada link, please share okay!.. Smile

Note: Nah, ni untuk peminat KOPI..

3 comments:

Unknown said...

Hahaha.. Sama la kita.. mesti akal pusing2 punya pikir benda apa yg boleh di beli kan.. ada jeeee alasan untuk shopping.. dasar orang pompuan kan.. ngeh3... :)

anyway, cantik2 laa tudung ni semua.. nanti nak try beli jugak laa.. :)

Fatimah said...

edz...cantik..juga emi...

Fatimah said...

http://www.eightdesignsboutique.com/2012/11/butterfly-print-bawal-hijab-danisha.html?m=1