Monday, October 4, 2010

Can You Do Split Like Me?

Setiap hari ada aje benda baru yang Haikal explore.. Biasalah, baby nak membesar.. And, I’m enjoying every moment seeing my son developing very well.. Tambah lagi, Haikal suka sangat senyum, secara tak langsung bila kite tengok dia, kite pun tersengih tersenyum sama, sampai kadang-kadang tergelak besar tengok gelagat dia…

IMG_8256

IMG_8293

Ni video dia baru pandai duduk hari tu… Masa ni nak dekat raya.. Haikal tunjuk skill baru iaitu buat split.. sambil tunjuk skill sambil gelak2.. Comel lah anak mama ni.. Now, his new vocab is “Abah.. Abah…”, tapi bukan papa ye.. Papa dia selalu perasan Haikal panggil papa… :P

IMG_8294 Yeay! I’m a happy camper!

3 comments:

hamiDahRecKs said...

alololo..comelll

LynnDa @ PeNg said...

comey nyer anak ko emy...senyum sokmo

This is .... said...

recks,
:) mcm mama dia x? hehe

peng,
dulu, masa baby dalam perut, selalu ckp dengan dia suruh senyum selalu.. :P